    From: "Aga" <a...@s...zag.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: proszę poradzcie
    Date: Thu, 16 Oct 2003 15:13:35 +0200

    dziękuję za poradę.
    u mnie wystąpiło naruszenie norm czasu pracy dokładnie w tym miesiącu ,
    wynagrodzenia jeszce nie dostałam za ten miesiąc wiec nie wiem czy by mi
    zapłacili. potrafię udowodnic ze przekroczyłam dobowe normy pracy , ale czy
    tylko to moze byc podstawą do złozenia wypowiedzenia z natychmiastowym
    skutkiem? naprawdę nie znam się na tym.
    jeszcze raz dzięki
    aga