    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prosze o rade-tv lcd thomson
    Date: Thu, 23 Feb 2006 19:55:24 +0800
    Sender: a...@n...agh.edu.pl

    Dnia 23.02.2006 dzynek <d...@h...pl> napisał/a:
    > tv kupiony na firme ponad rok temu
    > kilka napraw w serwisie
    > 3 razy taka sama usterka-brak fonii ,2 innego radzaju
    > nie zdazyłem skorzystac z rekojmi w sklepie(media markt) -mógłbym wtedy
    > skorzystac z opcji-zwrot gotówki(chyba)

    Czyli powyzsze z tyt. gwarancji jak rozumiem.

    > serwis thomson zgodnie z warunkami gwarancji wymienił mi tv lcd na nowy.po
    > właczeniu tv w domu okazało sie że jest "wypalony" pixel
    > teraz pytanie co moge zrobić?
    > gdybym kupował taki tv w sklepie i zauwazył wypalony pixel to nigdy bym go

    Wypalony czyli ciemny?

    > nie kupił,a w tym przypadku zostałem uszczęsliwiony na siłe tv z "taka wadą"
    > bardzo prosze o rade ,czego moge sie domagać

    Myślę, że niczego chyba że specyfikacja tego tv nie dopuszcza martwych
    pixeli. Jeśli dopuszcza to zapewne możesz powołać biegłego który wypowie
    się czy jest to wada (z czym może być bardzo różnie) a nawet jeśli tak
    stwierdzi to firma wcale nie musi tego uznać i pozostaje sąd.

    --
    Marcin