  • Data: 2005-09-29 19:52:58
    Temat: Re: prosze o pomoc w sprawie remontu mieszkania ;(((
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Alek wrote:

    > Z jednej strony masz obowiązek umożliwić dostęp do instalacji, zwłaszcza
    > że jest to remont planowany. Z drugiej ani spółdzielnia ani brygada
    > remontowa nie ma prawa wejść do twojego mieszkania siłą. Chyba powinnaś
    > się z nimi skontaktować i jakoś umówić.

    Problem w tym, że to nie jest jej mieszkanie, tylko mieszkanie
    spółdzielni ;)

    Niestety - trzeba się dostosować do większości. W końcu trudno, żeby
    ekipa remontowa dostosowywała się do jednej osoby.

    Okres prac do października obejmuje pewnie cały budynek - a nie da się
    wymieniać pionów po kawałku.

    Takie są rozkosze mieszkania w blokach, więc ja mieszkanie spylam i
    przenoszę się do domku pod Warszawą.

    Jeśli chodzi o możliwość wejścia siłą, to poszukałbym w przepisach
    związanych ze spółdzielniami - nie dam głowy, czy tam czegoś nie będzie.

    Bo np. w regulaminie mojej spółdzielni nie ma nic o uprawnieniu do
    wejścia siłą, ale za to jest obowiązek wpuszczenia ekip
    remontowych/komisji spółdzielni.

    "Mówiły jaskółki, że niedobre są spółki" ;)

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)