eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprosze o pomoc - działka budowlana a służebność drogi - decyzja burmistrza › Re: prosze o pomoc - działka budowlana a służebność drogi - decyzja burmistrza
  • Data: 2006-06-19 12:36:44
    Temat: Re: prosze o pomoc - działka budowlana a służebność drogi - decyzja burmistrza
    Od: "Zullka" <i...@w...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tyyy napisz wyrazniej.
    > Kto wlascicielem jednej, drugiej, ktora chcesz kupic. Czego nie chce
    > podpisac burmistrz i co ma do tego? O jaka decyzje poszlo do burmistrza
    > itd.

    No to tak ja jestem zainteresowana kupnem działki.
    Sprzedający wydzielił przez geodete ze swojej działki działkę którą chcę
    kupic.
    Dojazd do działki jest na podstawie decyzji sądu - służebność dojazdu do
    działki.

    Burmistrz miasta nie chce podpisac zgody na podział działki. Z tego co z
    Pani rozmawiałam w Urzedzie to powiedziały, że krzywo się patrzy na
    służebność dojazdu, bo droga prywatna a zaraz ludzie będą krzyczeć o
    podłączenie mediów, zrobienie drogi itp itd

    Media będę ciągnąc od sąsiada z drugiej ulicy.

    Działka włascicelki spełnia wszystkie kryteria, w studium planu
    zagospodarowania jest przeznaczona pod budowę domu jednorodzinnego.

    Po podzieleniu działki dalej spełniają wymogi co do wielkosci działek na tym
    terenie.

    Nie wiem czy się jasno wyraziłam, ale z prawem nie mam do czynienia ;)

    Interesuje mnie to, czy Burmistrz "ot tak sobie" może nie zgodzić sie na
    podział działki, do której dojazd jest drogą prywatną na podstawie
    postawnowienia sądu o służebności... (Wszyscy własciciele działek przez
    których przechodzi droga sami zgodzili sie dobrowolnie- jak to ma jakies
    znaczenie - a sąd wydał postawnowienie).

    Pozdrawiam
    Zullka