  • Data: 2008-07-13 07:42:47
    Temat: Re: prośba o opinię prawną sytuacji
    Od: e...@e...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Lip, 16:16, Johnson <j...@n...pl> wrote:
    > e...@e...pl pisze:
    >

    > To rzeczywiście wkurzające. Nawet sobie nie po bzykałeś, a żona i tak
    > będzie to podnosić podczas rozwodu :) Mogłeś sobie użyć i tak byłoby to
    > samo :)

    No właśnie. Rozwodu nie będzie, mamy małe dzieci i dla nich
    postanowiliśmy się nie rozwodzić. Gdyby nie one już dawno bym to
    zrobił.

    > Mnie bardziej zastanawia motywacja twojej żony. jeśli nie chodzi o
    > zdradę to co jaje za różnica kto cię w szpitalu odwiedza. To chore.

    Masz rację to chore. Moja żona wie że wszystko robię dla dzieci i robi
    jazdy. Myślę też że w imię zasady "każdy sądzi po sobie" sama się
    pewnie puszczała - jakiś czas temu też leżała w szpitalu.

    pzd. Enix