    From: namikk <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prośba o interpretacje zapisu w umowie lojalnosciowej
    Date: Thu, 15 Jan 2009 09:29:07 +0100

    mataw wrote:

    > przecież likwidacja stanowiska to nie jest rozwiazanie umowy z jego winy,
    > wiec dlaczego uważasz ze musi zwrocic co dostał w paragrafie 2?
    >
    > masakra, bez prawnika sie chyba nie obejdzie.

    Tak to wydedukowałem,może błędnie(wskazanie jest na początku"kiedy
    pracownik"czyli domniemanie winy pracownika)?Tak to dla mnie brzmi,także
    też bym udał się do prawnika,ale najpierw zapytałbym pracodawcy co
    dokładnie autor ma na myśli?Jeżeli się potwierdzi, to sprawa jest
    jasna,natomiast jeżeli jest to błędne(niejasne)sformułowanie myśli poprosić
    o dokładne sprecyzowanie pracodawce w lojalce tego odnośnika,żeby nie mieć
    wątpliwości.

    "2) Pracodawca może odmówić udzielania świadczeń i domagać się zwrotu
    kosztów poniesionych na naukę wymienionych w paragrafie 2 w przypadku kiedy
    pracownik:(...)
    - z którym pracodawca rozwiąże stosunek pracy za wypowiedzeniem lub bez
    wypowiedzenia z jego winy."