  • Data: 2007-03-11 16:49:09
    Temat: Re: producent - wylacznosc ...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Langi napisał(a):

    > OK, prosze bardzo.Przykladowo hurtownia X kupuje odemnie towar za 5 zl,
    > sprzedaje po 7zl panu Y, a w detalu towar idzie bez problemow po 20zl.

    A to szpekulanty paskudne, niedobre kapitalistyczne wyzyskiwacze! Donieś
    do lokalnego POPu* - towarzysze na pewno się zajmą!

    Zaraz... Chwila... No tak, te czasy już minęły... Teraz mogę kupić od
    ciebie towar, a potem sprzedać go za 5 razy tyle, jak klienta znajdę.

    *) POP == Podstawowa Organizacja Partyjna