  • Data: 2004-02-26 22:04:37
    Temat: Re: procedura prawna (wykup mieszkania)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 26 Feb 2004, dm wrote:

    >+ Niektóre gminy stawiają warunek, że przez np. 5 lat od wykupu,
    >+ mieszkanie nie moż zmienić właściciela.

    Hm... wątpie.
    Zazwyczaj jest "tylko" warunek ze wtedy trzeba dopłacić
    do "ceny rynkowej" !
    Oczywiście kładzie to oczekiwaną "opłacalność" przedsięwzięcia
    (zresztą nie wiem dlaczego gmina ma dopłacić komuś tylko dlatego
    że chce zarobić na fakcie iż kiedyś dostał przydział !).

    >+ Pozostaje wtedy tylko darowizna,

    A co darowizna zmienia w sprawie "zmiany właściciela" ??
    [...]
    >+ > nastepujacy "deal": Ja daje jej pieniadze na wykup jej mieszkania, ona
    >+ > przepisuje to mieszkanie na mnie, a ja daje jej za to umowiona wczesniej
    >+ > kwote. Zarobi i ona i ja (po sprzedaniu na rynku wtornym).

    Niekoniecznie ;>

    pozdrowienia, Gotfryd