    From: "Gośkaa" <z...@z...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem ze spadkiem
    Date: 23 Jun 2006 05:09:01 -0700

    kam napisał(a):
    > Jeśli masz na myśli wniosek o stwierdzenie nabycia spadku, to może go
    > złożyć każdy, kto ma w tym interes prawny. A więc zarówno wnuk
    > (potencjalny właściciel części majątku) - tyle że ten będzie musiał
    > wnieść o stwierdzenie nabycia spadku po dziadku (zapewne m.in. przez
    > swojego ojca), a także po swoim ojcu, jak i MZ "główna spadkobierczyni",
    > która ma przecież interes w tym, żeby wyjaśnić z kim jest
    > współwłaścicielem mieszkania.
    >
    > KG
    Czy będą sie musiały odbyć 3 odrębne sprawy o stwierdzenie nabycia
    spadku:
    1 - po dziadku
    2 - po ojcu (tu chyba może wnieśc wyłącznie wnuk?)
    3 - po babci?
    Czy to wygląda jakoś inaczej?
    Nie jestem prawnikiem, inaczej nie zadawałabym takich pytań. Chcę
    pomóc dziewczynie, bo ma dość problemów jak na swoje 25 lat...