  • Data: 2006-03-16 17:47:46
    Temat: Re: problem z zusem-renta rodzinna
    Od: "Anax WRC" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Majkaa" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:dvbso7$hv2$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A na sprawie była mowa o odsetkach i sąd zasądził z odsetkami?

    nie nie bylo mowy nigdy na zadnej sprawie o odsetkach. Jesli by byla mowa to
    pewnie musieliby wyplacic, ale mi bardziej chodzi o to czy mam podstawy do
    zadania tych odsetek powiedzmy w osobnej sprawie czy moze jest jakis odgorny
    przepis ze odsetki nie przysluguja jesli przez caly okres jest toczona
    sprawa.
    Anax