  • Data: 2006-07-16 21:56:09
    Temat: Re: problem z wlascicielka wynajmowanego mieszkania
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Szmul Szmulewicz wrote:

    > Chyba zartujesz... Jest jeden prosty sposob. Zawiadamiajac o podejrzeniu
    > popelnienia wykroczenia polegajacego na niedopelnieniu obowiazku
    > meldunkowego najblizsza jednostke Policji. A oni maja juz swoje sposoby,
    > chyba ze sugerujesz, iz policjanci nie znaja metodologii swojej pracy.:)

    Gdyby policja zajmowała się meldunkami, to by nie miała już czasu na nic
    innego. I nie wierzę w istnienie prokuratora, który przyklepałby nakaz
    przeszukania z powodu naruszenia ustawy o ewidencji.

    > A tak serio - uprzejmi sasiedzi,

    "Ja nic nie wiem, ja tu tylko mieszkam" - nikt nie będzie na tyle głupi,
    żeby dla jakiejś głupiej, wrednej rury dać się wrobić w świadkowanie w
    sądzie.

    > wskazania licznikow,

    Co "wskazania liczników"?

    > fakt dorobienia dodatkowych kluczy,

    Znaczy się jak wynajmujesz komuś mieszkanie, to potem go pilnie śledzisz
    żeby przypilnować, czy gdzieś kluczy nie dorobił? ROTFL

    > sukienki w szafie:) itp.

    Masz rentgenowski wzrok?