  • Data: 2009-10-09 13:56:30
    Temat: Re: problem z umowa najmu;prawo zasiedzenia?
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen pisze:

    > Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > ale ona jest zameldowana, wiec co to ma za znaczenie

    Myślałem ogólnie o procedurze, czyli że na wymeldowanie też musiałaby
    gmina wyrazić zgodę (teoretycznie). W tym przypadku jednak opcja z
    ciocią która ją wymelduje raczej nie wchodzi w grę - bo z ciocią nie
    podpiszą umowy.

    > umowy napisalem powiedzmy w uproszczeniu, skoro jest zameldowana, to jak
    > sam napisales, za zgoda i pozwoleniem, a wiec nie mozna takiego lokalu
    > zasiedziec, a juz napewno nie w 5 czy 11 lat

    Chwila chwila, nic takiego nie pisałem. Czy gmina dała zgodę, czy nie
    dała, czy nie musiała dać to w tym przypadku zupełnie nieistotne.
    Zameldowanie _nie jest_ jednoznaczne z posiadaniem tytułu prawnego do
    lokalu, czyli w skrócie z umową najmu. Na chwilę obecną ten lokal jest
    zajmowany bezumownie. Umowa z głównym najemcą - wujkiem wygasła z chwilą
    jego śmierci. W jednym się zgodzę, te 11 lat nie wejdzie w żaden sposób
    w czas zasiedzenia.

    --
    MZ