  • Data: 2007-05-17 12:42:25
    Temat: Re: problem z umową kupna auta
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Patrze, patrze a tu Ragnar porozsypywal nastepujace haczki:
    > Przeczytałem wszystkie wypowiedzi i faktycznie mam obawy. On mówi ze jak mi
    > bardzo zalezy to zeby spisac umowe z jego bratem w Polsce który "na
    > papierze" wystąpi jako on
    A to jest brat blizniak? Bo jesli nie, to zawsze mozesz uslyszec
    argument w sadzie 'trzeba bylo sprawdzic czy facjata zgadza sie z ta co
    jest w dowodzie'
    > albo bedzie umowa a on na chwile przy okazji busem (który
    > zabiera ludzi do pracy) przyjedzie
    Tak moze byc. Zadne ze ktos za niego podpisze.
    > auto nie jest jakąś specjalną okazją, nie kosztuje nawet 10
    > tys - w komisach i na giełdach tego nie widziałem...
    Samochod, ktorego nie ma w komisach i na gieldach? Na allegro czy gratce
    tez nie?:/ znaczy sie jedyny egzemplarz w kraju?
    > Ja bede tam ze swiadkami (ze tak powiem)
    Twoi swiadkowie nic Ci nie pomoga.
    Zrobisz jak uwazasz. Ja bym na Twoim miejscu sobie odpuscil (chyba ze
    koles przyjedzie do Polski) - zadnych kombinacji z matkami, bracmi,
    wujkami itp - albo wlasciciel albo notarialne upowaznienie.
    --
    badzio