    From: Mark <d...@o...pl.NO-SPAM>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem z reklamacjš
    Date: Mon, 10 Oct 2005 15:33:36 +0200
    Sender: Mark <>

    Dnia Mon, 10 Oct 2005 10:33:54 +0200, rev napisał(a):

    > CRT, choc nie wiem jakie to ma znaczenie :) ...

    Duze, bo wlasnie CRT ze wzgledu stopniowe wypieranie ich przez LCD,
    polecialy na leb.

    > ...pewnie ze ceny spadły, tym bardzej chyba firma o zasiegu i renomie AB
    > nie powinna sie szczykac i wymienic mi ten monitor na lepszy w cenie
    > poniesionych przeze mnie kosztów

    Uu.. AB to zasieg i renome, miala tak z 5 lat temu ;)
    Skoro 3-latek w AB - to jakis CTX, Sony, czy cos ogolnie na Trynitronie?

    > zakupu starego a nie proponowac jakiegos biurowego krąkla za 1000 zł...
    > grafika to taka specyficzna dziedzina ze "podobne parametry" to dosc
    > kontrowersyjny temat...

    IMO nie masz szans - za ~1000 zl kupisz przyzwoita 19 - Iyama, Samsung,
    szanse na korekte na owe 2300 zl oceniam raczej na 0. Wlasnie dlatego ze nie
    oni Ci sprzedawali - nie mozna zrobc korekty do faktury ktorej nie ma..
    wiec o zwrocie pieniedzy zapomnij. Mozesz sie upierac przy jak najlepszym
    modelu ( co zrozumiale, sam bym tak robil:) ) ale IMO nie za 2300. Zwlaszcza
    ze obecnie tak drogich 19 raczej niewiele jest, o ile sa..;)
    Moim zdaniem nie przepchnal bys tego przez sad.

    > 2 problem jest taki iz profesjonalnych 19 juz nikt nie produkuje, wszyscy
    > przestawili sie na LCD

    ..sa jeszcze wieksze;) Ale watpie by AB wydalo wiekszy.

    > dlatego to co zostało ze sprzetu z wyzszej półki w sklepach/magazynach to
    > lezaki...
    > jak sie popsuja znowu bedzie problem z serwisem/cześciami...

    A niby czemu? oczywiscie nalezy sie tylko upierac przy gwarancji
    *producenta*, a nie dystrybutora czy sprzedawcy - a chyba wiekszosc
    producentow monitorow takich udzela (dobra rada - jakby Ci wpadlo cos
    taniego w reke o nazwie Videoseven, to unikaj jak ognia - sprzed calkiem
    dobry, ale dystrybutor wycofal sie z polskiego rynku.. i o serwisie mozesz
    zapomniec:) )

    > Dlatego zlezy mi na pieniadzach, dołoże conieco i nabede jakies ludzkie
    > LCD...
    > za 3000-4000zł mozna juz cos upolowac...

    Mozna. Ale jak mowilem - IMO nie do przejscia. Musieliby zrobic korekte, a
    nie maja do czego. Gdybys u nich kupowal, to faktycznie, laski bez - nie
    mieli by wyjscia.
    W obecnej sytuacji zas - no musialby sie jakis ksiegowy wypowiedziec, ale
    IMO na zwrot kasy liczyc nie mozesz.

    --
    Mark
    GG:19902 www.wheeloftime.prv.pl