  • Data: 2007-11-02 21:07:57
    Temat: Re: problem z pocztą
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 2 Nov 2007, Liwiusz wrote:

    > Jednakże na poczcie panienki (łącznie z panią kierownik) powiedziały mi,

    Jaaaasne.
    Skąd my to znamy? - "my", bo sam byłeś zamieszany pytaniem mnie
    co załatwiłem :)) - ano stąd:

    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo.podatki/b
    rowse_frm/thread/de0be864d658c7a4/a110297c208e63f0

    Popatrz na daty - od 13 września do 4 października trwało nim
    dostałem oficjalną odpowiedź (pismo) z Oddziału Rejonowego.

    > Moje pytania:
    >
    > 1. Do kogo można się odwołać (naczelnik placówki pocztowej? wyższy organ?

    Naczelnik jest pod ręką, jak nie dał rady "wyprostować" sprawy od zaraz,
    to pozostaje "wyższy organ" - sądząc z mojej akcji, w Rejonie już mają
    prawników, a co najmniej kogoś, kto wie gdzie poczta tych prawników
    ma i umie/może zapytać ;) ("może, bo u mnie pani naczelnik na zapodanie
    numerka DU i propozycję że "pokaże w internecie" stwierdziła ze nie da
    rady, bo oni mają wyfiltrowane na dostęp tylko strony poczty!).

    > 2. Jeśli pisemna skarga nie pomoże, czy można tę sprawę załatwić na drodze
    > sądowej (pozew z nakazaniem placówce pocztowej wysłania do nadawcy
    > odpowiedniej informacji)?

    Mam rozumieć że do WSA, jako że o postępowanie administracyjne chodzi?
    Hm...

    > 3. Jeśli chciałbym pozywać pocztę,

    Czy ja się mylę, czy sąd zajmie się sprawą dopiero po "wyczerpaniu
    postępowania administracyjnego"?
    Jak mamy nad sobą ze dwa albo trzy "poziomy" odwołań, to... patrz
    wyżej, w tym roku do sądu nie pójdziesz.
    No chyba że ze skargą na "przewlekłość postępowania" :P

    pzdr, Gotfryd