    From: "Meehoo" <m...@B...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem z pierwszenstwem na pewnym skrzyzowaniu
    Date: Thu, 23 Oct 2008 16:05:07 +0000 (UTC)

    BETON wrote:

    > Na wstepie link to skrzyzowania którym sie poruszam
    >
    > www.ral.pgr.clubnet.pl/m1.JPG
    >
    > Jade autem z punktu A skrecam w "C"
    > Jede z pierwszenstwem bo mam zielone
    > w tym samym czasie inni mają czerwone i czekają, jednak na drodze "B"
    > nie ma sygnalizacji wiec auta jadą w tych samych chwilach co ja- bo
    > droga "K" ma wetedy czerwone światło wiec oni łatwo sie włączają do
    > ruchu. Problem zaczyna sie punkcie "M" spotykają sie tam auta z
    > drogi B i A kazdy na każdego trąbi. Jadący z "B" - nie wiedzą ze
    > "A" ma zielone światło- a do tego w punkcie "M" są po " ich prawej
> [...]

    To skrzyżowanie jest źle oznakowane, albo czegoś brakuje na Twoim
    rysunku.

    Nie ma nigdzie znaku określającego pierwszeństwo na skrzyżowaniu kiedy
    nie działają światła?

    Nie ma innych znaków poziomych wymalowanych na jezdni?

    Droga B to wyjazd z jakiejś drogi wewnętrznej (osiedlowej, firmy itp.)?

    Gdzie jest to skrzyżowanie?

    Meehoo