  • Data: 2006-04-11 12:36:53
    Temat: Re: problem z nowym płatnikiem
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT> szukaj wiadomości tego autora

    Arek napisał(a):

    > pomijając pojmowanie świata i psychiatrię, skoncentrujmy się na faktach:
    > 1. oferowany przez Microsoft parser XML w wersji sqlxml sp3 jest biblioteką
    > systemową nie zaś biblioteką płatnika - oznacza to że pracuje bez wzgledu na
    > fakt czy odpalasz płatnika czy nie

    nie, biblioteka nie pracuje, biblioteka jest używana przez programy

    > 2. to to powyższe instaluje się jako data source - i co najciekawsze
    > (sprawdziłem na jednym ze stanowisk) działa z ukrycia bo jest niewidzoczne
    > przez system jako proces w tle - mimo iż taką ma metodę działania - jest
    > także niewidoczne w task monitor

    bo datasource nie pracuje, datasource może być używany

    > 3. pracując w trybie ciągłym tworzy ciągi znaków i uwalnia tranmisję przez
    > port 440

    serio ? a skąd wiesz, że to ta biblioteka uruchamia transmisję ? nie
    masz możliwości otrzymania takiej informacji, bo biblioteka nie może
    sama z siebie działać, jest używana przez jakiś proces i jeśli cokolwiek
    rozpoczyna transmisję to jest to program, a nie biblioteka. Poza tym
    na tym porcie może sobie działać cokolwiek, np. płatnik.

    > stąd moje pytania do szanownego psychiatry:
    > 1. po co firmie ZUS informacje, że mój pracownik tworząc np. raprt RCA
    > pomylił się w nazwisku pracownika i wpisał z klawiszy ciąg
    > :"Kowalski+backspace+a"

    co ??? chyba naprawdę nie wiesz co robi parser, serio myślisz, że takie
    informacje są zapisywane ?

    > 2. dlaczego do zapewnienia wymogów kryptologii poprzez sdwi nie zastosowano
    > biblioteki programu ale systemową (choć to może z lenistwa)

    przecież to nie jest biblioteka do szyfrowania, więc o co ci chodzi?

    > 3. dlaczego muszę intalować program który cały czas zbiera dane i ma otwartą
    > bezpośrednią komunikację ze światem (bo jak masz stałe łącze to nie masz
    > żadnej kontroli co ten koleś transmituje i do kogo)

    a ma?

    > 4. dlaczego moja licencyjna Panda za każdym razem ostrzega mnie, że szanowny
    > parser jest "tracking cookie"

    no tak... jak ostatnio sam sobie napisałem program, to mnie mks
    poinformował, że to trojan ;-)

    > 5. i ostatecznie dlaczego zarówno na stronach e-inspektorat jak i procom nie
    > ma ani słowa o konieczności instalacji owego parsera, ani jego opisu czy
    > linku ( a przecież pozostałe oprogramowanie wspomagające jak mssql server
    > czy msdataacces jest w pełni opisane ) - czyżby temat był wstydliwy?

    może dlatego, że to jest biblioteka raczej standardowa, może po prostu
    nie aktualizujesz windowsa i miałeś starszą wersję

    > oczywiście można przyjąć Twój sposób widzenia świata, czyli "zbudowaliśmy
    > bombę atomową tylko do obrony naszych szlachetnych ideałów demokracji"
    > ja jednak nie bardzo w to wierzę i pozostanę przy swoim, zważywszy 30-letnią
    > praktykę z oprogramowaniem Microsoftu

    ehhhhhhh, za chwilę twojego rozumowania nie da się nawet komentować, bo
    wynika z całkowitej niewiedzy tego co to jest parser, do czego służy,
    jak działa biblioteka, po co jest biblioteka, co to jest szyfrowanie,
    dlaczego parser nie szyfruje, nie zbiera danych z klawiatury itd......

    A wogóle to jeśli zgodnie z twoim rozumieniem definicji parsera z
    wikipedii służy on do wysyłania wszystkiego co się wpisuje z klawiatury
    to do tej definicji pasuje też np. program pocztowy albo taki śmieszny
    programik jak Word czy Excel. One też "czytają dane z pliku albo z
    klawiatury i je przetwarzają" BOŻE, czyli one też przesyłają do ZUSU
    wszystko co wpisuję do kompa ?