  • Data: 2007-01-08 16:48:47
    Temat: Re: problem z komornikiem
    Od: "Piotrek." <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysiek Hycnar" <khycnar@REMOVE_THIS.o2.pl> napisał w
    wiadomości news:ent54g$mtt$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > Mam nieszczescie wynajmowac mieszkanie, ktore przedemna wynajmowal koles
    > na ktorym ciazy wyrok, ktory to wyrok ma wyegzekwowac komornik. Ostatnio
    > znalazlem w skrzynce informacje, ze jesli ten czlowiek nie zglosi sie do
    > komornika celem wyjasnienia sprawy to w mieszkaniu pojawi sie ow komornik
    > w towarzystwie policji.
    > Wiem ze teoretycznie nic nie moga mi zrobic, bo ten co zalega i ja to dwie
    > rozne osoby, ale jak sprawa wyglada w praktyce?
    >
    > Pozdrawiam
    > Krzysiek

    u mnie byla podobna sytuacja,
    wynajmuje lokal na firme,
    w ktorym przede mna byla inna firma.

    jakis czas temu nawiedzil mnie komornik
    celem windykacji jakis dlugow tej firmy.
    Rozmowa byla bardzo mila, wypelnil protokol
    ze takiej to a takiej firmy nie ma,
    a ja nie mam z nia nic wspolnego.
    i po sprawie.

    pzdr