eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem z gwarancjąRe: problem z gwarancją
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Michał Rzok" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem z gwarancją
    Date: Sat, 3 Jan 2004 19:44:29 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 52
    Sender: l...@p...onet.pl@pcp1n18.telpol.net.pl
    Message-ID: <bt72ie$orb$1@news.onet.pl>
    References: <3FF6A6D4.4050801@wytnijTO_poczta.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: pcp1n18.telpol.net.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1073155470 25451 212.106.144.18 (3 Jan 2004 18:44:30 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 3 Jan 2004 18:44:30 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:185409
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Mam pytanie. Czy na monitor dostałeś osobno kartę gwarancyjną producenta ??.
    Jeśli tak to nic nie stoi na przeszkodzie abyś dostarczył monitor do
    autoryzowanego serwisu. W kartach gwarancyjnych producenta jest podane iż
    użytkownik sprzętu powinien dostarczyć uszkodzony sprzęt do serwisu. W tym
    przypadku gwarantem jest producent, a nie dostawca.
    Tak jest ze sprzętem np. LG, Epson, HP, Samsung, Sony, Philips, Panasonic.
    itp.
    Podstawą reklamacji w autoryzowanym serwisie jest dowód zakupu. Może to być
    faktura lub paragon fiskalny.


    Pozdrawiam
    Michał Rzok


    Użytkownik "MM" <weikrim_nospam@wytnijTO_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:3FF6A6D4.4050801@wytnijTO_poczta.onet.pl...
    > W styczniu roku 2001 kupiłem komputer w firmie poleconej przez znajomego
    > kolegę, to była działalność prowadzona przez osobę fizyczną w jego
    > miejscu zamieszkania.
    >
    > Skusiły mnie niskie ceny.
    >
    > Otrzymałem od tego przedsiębiorcy rachunek i gwarancję (wystawioną przez
    > ten podmiot na cały komputer, gdzie wyszczególnione były konkretne
    > podzespoły z czasem na jaki udzielana jest gwarancja).
    >
    > Na monitor, była gwarancja producenta 3 lata, to samo było napisane na
    > gwarancji, która wystawił mi ten podmiot gospodarczy.
    >
    > Mam jednak problem, ponieważ osoba prowadząca tą działalność zakończyła
    > ją jakieś 1.5 roku temu.
    >
    > Mi popsuł się monitor jakiś tydzień temu, gwarancję na ten monitor mam
    > teoretycznie do 17 stycznia roku 2004.
    >
    > Kontaktowałem się z tym człowiekiem, stwierdził, że nie załatwi mi tej
    > naprawy gwarancyjnej ponieważ nie prowadzi już tej działalności.
    >
    > Co mogę w tej sytuacji zrobić ?
    >
    > Proszę o poradę ewentualnie wskazanie jakiś konkretnych instytucji lub
    > aktów prawnych regulujących tą sytuację.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Skrzywdzony klient
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1