  • Data: 2005-12-23 07:38:32
    Temat: Re: problem z fakturą po remoncie mieszkania
    Od: Qlfon <r...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc!
    maximus napisał(a):

    > Nadal nie czuje blusa możesz mi powiedzieć jaki konkretnie dokument
    > wystawiony przez niego nakazuje cię do zapłacenia mu tych dodatkowych 7% ?

    Tak naprade to przy wystawianiu tej ost f-ry na 6000 dopisal w
    komentarzu ze doplata jeszcze mus ie nalezy 397pln. A wczoraj przyslal
    jeszcze sms, ze skieruje sprawe do sadu;)
    Podsumowujac:
    pokwitowania: 14000
    faktury: 12000
    wykonawa chce jeszcze 397, bo on nie wiedzial, ze ja bede chcial f-re na
    robocizne;)
    Na wycenie nie ma informacji ze to ceny netto, niestety nie ma tam tez
    jego podpisu, co pewnie nieco utrudnia sprawe.
    Ja juz od niego nic nie chce z wyjatkiem swietego spokoju...
    --
    Qlfon, red & white TDM, Lublin
    z adresu wywal oba X...