eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem z bankiem --- zle zaksiegowana kasa co mozna z tym robivRe: problem z bankiem --- zle zaksiegowana kasa co mozna z tym robiv
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTE
    D!not-for-mail
    From: "Kubba Bubba" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem z bankiem --- zle zaksiegowana kasa co mozna z tym robiv
    Date: Sat, 8 Jan 2011 15:52:33 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 37
    Message-ID: <ig9tni$lmk$1@news.onet.pl>
    References: <ig81ig$jg8$1@mx1.internetia.pl>
    Reply-To: "Kubba Bubba" <k...@o...pl>
    NNTP-Posting-Host: host-89-167-2-200.nplay.net.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1294498354 22228 89.167.2.200 (8 Jan 2011 14:52:34 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 8 Jan 2011 14:52:34 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:665341
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "bartek" <z...@...pl> napisał w wiadomości
    news:ig81ig$jg8$1@mx1.internetia.pl...
    > witam
    <ciach>

    bardzo niejasno opisałeś całość sytuacji więc ciężko udzielić Ci
    szczegółowej odpowiedzi...

    być może sporna kwota jest w blokadach - a nie jest jeszcze rozliczona? a
    może ktoś Ci powiedział że zwraca pieniądze za towar, a tak na prawdę nic
    nie zwrócił? a może przelew zwrotny na kartę kredytową został nieprawidłowo
    wykonany? W pierwszej kolejności poprosił bym o jakieś potwierdzenie zwrotu
    omawianej kwoty od ów osoby.

    Jeżeli masz pewność że bank się rąbnął - atakuj ich ostro ale zgodnie z ich
    procedurami - tzn. reklamacja wraz z określonymi przez Ciebie oczekiwaniami
    np. oprócz zwrotu zaległości powiedz że oczekujesz 100zł (czy jakiejś innej
    realnej kwoty) rekompensaty za połączenia telefoniczne z infolinią, dojazdy
    do oddziału, czas itd. itp. czyli za koszta które musiałeś ponieść aby
    sprawę rozwiązać (banki mają budżety na tego typu cele, tylko nie wymyśaj
    kwoty z kosmosu ).

    Jak chcesz to idź ze sprawą do gazety, radia, telewizji a nawet i księdza
    proboszcza - możesz mieć 200% pewności że "placówka" będzie miała to głęboko
    w dupie (od pracowników po dyrektorów). Przecież procedury bankowe nie są
    tworzone przez placówki, a tym bardziej rozliczanie tranasakcji (szczególnie
    internetowych) nie jest przez nich wykonywane. Jak zagrozisz zamknięciem
    konta to na pewno wszyscy się rozpłaczą i padną na kolana z prośbą abyś tego
    nie robił - w końcu klientów ten bank (jaki by nie był) dużo nie ma, więc
    jak odejdziesz to posypie im się cała struktura i pewnie zamkną oddziały w
    całej Polsce.

    Pzdr,
    K


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1