eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem z bankiem --- zle zaksiegowana kasa co mozna z tym robiv › Re: problem z bankiem --- zle zaksiegowana kasa co mozna z tym robiv
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem z bankiem --- zle zaksiegowana kasa co mozna z tym robiv
    Date: Fri, 07 Jan 2011 17:37:13 -0600
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 59
    Message-ID: <ig882c$cni$15@inews.gazeta.pl>
    References: <ig81ig$jg8$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 64.149.212.250
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1294443404 13042 64.149.212.250 (7 Jan 2011 23:36:44 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 7 Jan 2011 23:36:44 +0000 (UTC)
    X-User: witek7205
    In-Reply-To: <ig81ig$jg8$1@mx1.internetia.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US; rv:1.9.2.13)
    Gecko/20101207 Thunderbird/3.1.7
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:665272
    [ ukryj nagłówki ]

    On 1/7/2011 3:39 PM, bartek wrote:
    > witam
    > uzywam karty kredytowej jednego z dosc znanych i cenionych bankow na
    > rynku polskim.
    >
    > sprawa wyglada tak
    > ze otrzymalem zwrot za pewien towar za ktory kiedys zaplacilem
    > w wysokosci 1035dolarow
    >
    > niestety bank to zle zaksiegowal....
    > wyszlo na to ze mam jeszcze do splacenia 1650zl.... a tych dolarow na
    > zwrocie wogole nie widac... gdybym nie sprawdzal nie liczyl nie doszedl
    > bym do tego
    > 2h rozmawialem z konsultantem ktory sie juz sam zakrecil i nie weidzial
    > o co chodzi
    > wina jest 100% banku, poprostu gdyby nie czysta matematyka to by kasa
    > przepadla
    >
    > porobilem wydruki i screenshoty transakcji...
    > sprawa w toku w poniedzialek ma ktos dzwonic w tej sprawie... jeden
    > wielki ????????????????
    >
    >
    > co mozna z tym zrobic?
    > myslalem o:
    >
    > pojsc do placowki przede wszystkim zamknac konto i oswiadczyc ze ide do
    > gazety troche im obsmarowac tylek
    > tym bardziej ze to nie pierwszy raz kiedy taki cyrk z tym bankiem mialem
    > niedosc ze osoby niekompetentne nie wiedza jak pomoc
    > nie udzielaja odpowiedzi na konkretnie postawione pytanie, to jeszcze
    > sami nie wiedza jak dziala ich system.. poprostu zenada
    > a z tymi ~3000zl ktore zostaly blednie zaksiegowane i sam konsultant
    > stwierdzil ze cos nie tak jest to juz przesada
    > wychodzi na to ze teraz musze wszystkie transakcje na koncie
    > przeanalizowac czy byly dobrze ewidencjonowane ksiegowane i liczone
    > a kwoty przelewaja sie w granicach do 50000zl...
    >
    > pozdrawiam
    >
    >
    strasznie ogólnikowe to.
    najlepiej by bylo jakbys w matematyce posługiwał sie liczbami a nie
    słowami, czyli data, kwota

    co to znaczy zle zaksiegowal? krzywo czy jak?
    napisz konkretnie, nie zaksiegowal, zaksiafowal ze złą datą, zaksięował
    złą kwotę, policzył/niepoliczył odsetek itp itd.

    narazie to nic sie doradzic.

    chodzic do gazety sobie mozesz, jak ci to ulzy, ale jakies tabletki
    działają szybciej i lepiej

    sprawdz w regulamnie karty czy masz obowiazek spłacać sporne transakcje,
    ja mam, ze spłacie podlega tylko to co jest bezsporne.
    wpłać.spłać to co jest oczywiste, reszte pisemnie składasz reklamacje.
    i tyle.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1