  • Data: 2006-09-15 09:02:55
    Temat: Re: problem z aktami pewnej nastolatki
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 9/15/2006 10:54 AM, Sebcio wrote :

    > A pojmujesz w ogóle różnicę pomiędzy aktem a pornografią ? Widziałeś
    > te zdjęcia ? Wiesz w ogóle o czym piszesz ?

    Pojmuję, przeczytaj jeden z moich poprzednich postów w którym sprawę
    rozwinąłem. Nie widziałem tych zdjęć więc z konieczności wypowiadam się
    w sposób ogólny.
    W szczególności dotychczas pisałem, że nawet jeśli nie jest to
    pornografia dziecięca w rozumieniu kodeksowym, to istnieje podejrzenie
    demoralizacji nieletniego co także wymaga podjęcia działań przez Sąd
    Rodzinny.
    --
    Przemysław Płaskowicki
    Love: A temporary insanity curable by marriage or by the removal of the