eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem z Pocztą Polską.... › Re: problem z Pocztą Polską....
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.astercity.net!news.aster.pl!not
    -for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    Subject: Re: problem z Pocztą Polską....
    References: <dl2mep$7c3$1@inews.gazeta.pl> <dl2p3m$j14$1@inews.gazeta.pl>
    <dl2rl0$14j$1@inews.gazeta.pl> <dl2rqu$1mr$1@inews.gazeta.pl>
    <dl2s94$3td$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: R...@a...waw.pl
    Message-Id:
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    User-Agent: slrn/0.9.7.4 (Linux)
    Date: 13 Nov 2005 08:22:36 GMT
    Lines: 22
    NNTP-Posting-Date: 13 Nov 2005 08:22:36 GMT
    NNTP-Posting-Host: 82.210.177.90
    X-Trace: 1131870156 mamut2.aster.pl 5421 82.210.177.90:35375
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:342188
    [ ukryj nagłówki ]

    In article <dl2s94$3td$1@inews.gazeta.pl>, Michał Pysz wrote:
    >> pp NAPISAła Ci , że przesyłkę doręczyła .... POŚWIADCZYŁA PPISEMNIE
    >> NIEPRAWdĘ .... wprowadziła Cie w błąd etc etc .. oszukano Cie po prostu.
    > No zgadza sie oszukano mnie gdyż przesyłka nie została doręczona.
    >
    > Teraz pytanie czy zgłosić się do dyrektora PP odpowiedzialnego za reklamacje
    > i poinformować go o zaistniałej sytuacjo oraz krokach które chcę podjąć (
    > zgłosić należnym organom fakt oszustwa)
    > I pertraktować załatwienie sprawy w sposób ugodowy??

    Ja pisałam reklamację (skuteczną) do PP po nadaniu przesyłki za
    granicę z potwierdzeniem odbioru (BTW, polecam ci na przyszłość). Nie
    dostałam informacji zwrotnej, za którą zapłaciłam dodatkowo, że paczka
    dotarła. Napisałam reklamację, a potem było zabawnie: PP wysłała mi
    formularz do wypełnienia, w którym miałam zaznaczyć, czy paczka doszła
    na miejsce, czy nie:) Podtrzymałam korespondencję z PP odsyłając ją
    wraz z formularzem na drzewo i powtórzyłam, że opłaciłam usługę, która
    nie została zrealizowana i żądam zrotu pieniędzy. Po drugim liście
    dostałam odszkodowanie (czy jak to tam nazwali). Listy napisałam do
    urzędu, w którym przesyłka została nadana i opłacona.

    Renata

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1