  • Data: 2005-12-01 09:01:03
    Temat: Re: problem w pracy
    Od: " Marta" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bardzo Wam dziękuję za wczorajsze podpowiedzi i porady a dzisiaj zwracam się
    jeszcze z jednym zapytaniem. Dezyzja gdzieś zapadła i dostałam informację
    mailem o przeniesieniu mnie do innego działu. Wydrukowałam go i poprosiłam o
    podpis i pieczątkę mojego zwierzchnika albo o oficjalne pismo. Ani on ani
    kadrowa nie chcą mi tego podpisać twierdząc, że droga mailowa jest
    wystarczająca a ja nie muszę mieć żadnego papierka. Czy mail ma aż taką moc?