    From: Paweł Sakowski <p...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: próba gwałtu - jak zapobiec
    Date: Mon, 22 May 2006 23:11:48 +0200

    Gippo wrote:
    > >> smsy do niej ... i jej kolezanek..
    >
    > smsow do niej nie pisze

    Chciałbym zauważyć, że plączesz się w zeznaniach.

    A nawet abstrahując od SMS-ów: Z tego co piszesz żadna próba gwałtu mi
    nie wynika. Co najmniej równie prawdopodobne jest, że chłopak po paru
    miesiącach w męskim towarzystwie stęsknił się za byłą dziewczyną
    (niekoniecznie w najbardziej platonicznym sensie) i bardzo chciałby się
    z nią spotkać, a ona nie mając o nim najlepszego zdania uroiła sobie
    planowany przebieg takiego spotkania. Bez urazy, tak to po prostu na
    pierwszy rzut oka wygląda.

    To samo powie Ci dowolny policjant, jeśli na tak mglistych podstawach
    spróbujesz oskarżyć kogoś o przestępstwo. Więc polecałbym albo postarać
    się o lepsze uzasadnienie tego "gwałtu", albo o towarzystwo kogoś
    silnego na najbliższe dni. To drugie raczej dla uspokojenia nerwów, niż
    dla obrony.