  • Data: 2005-04-17 07:06:46
    Temat: Re: prenumerata prasy
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek- Kuba Dressler napisał(a):

    > a jest na to jakiś przepis? Bo ostatnio w kiosku gazeta byla z bonusem, w
    > prenumeracie przyszla bez. W dziale wysylkowym powiedzieli, ze
    > prenumeratorzy moga sobie zamowic ta plytke za 5PLN + 8PLN kosztow wysylki.
    > Chce zlozyc reklamacje i powolac sie na cos.

    1. Nie wiem czy jest przepis,ale są takie gazety, które drobne przesyłki
    dołączają do koperty z przenumeratą. Przynajmniej można zaoszczędzić na
    przesyłce.

    2. chyba mogą mieć problem ze sprzedażą, bo na gazetowych płytach stoi
    jak wół "nie do sprzedaży bez gazety" tylko, że niektóre gazety mają
    różną cenę z filmem i bez. Może w tym leży problem - czy twoja gazeta
    też różnicuje cenę? Jeżeli tak to płaciż niższą?

    MAc