  • Data: 2005-04-16 13:54:09
    Temat: Re: prenumerata prasy
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek- Kuba Dressler" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:d3r4q5$b74$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > a jest na to jakiś przepis?

    nie wiem, ale inaczej chyba byc nie moze, bo towar nie bylby zgodny z umowa,
    ty
    wykupujesz prenumerate czasopisma takiego jakie sie pojawia w ksioskach.

    Bo ostatnio w kiosku gazeta byla z bonusem, w
    > prenumeracie przyszla bez.
    W dziale wysylkowym powiedzieli, ze
    > prenumeratorzy moga sobie zamowic ta plytke za 5PLN + 8PLN kosztow
    > wysylki.
    > Chce zlozyc reklamacje i powolac sie na cos.

    no to moze ktos zaraz doradzi.

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...