  • Data: 2012-08-29 18:23:58
    Temat: Re: prawo pracy - jak to rozwiązać ...
    Od: "Marek" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > to samo ze stażem pracy, ktoś z 10-letnim stażem zarabia już 2300 zł a
    > nowych przyjmują z pensją 2500 przykładowo.

    W innych firmach jest tak samo, takie czsy dlatego, że jest trudno o pracę
    to mają gdzieś pracownika.
    W moim przykładzie w Zakładach Chemicznych Organika w Łodzi na stanowisku
    kierowcy wózka widłowego / magazyniera po ponad 10 latach pracy i umowy na
    stałe mam 11 zł brutto, na rękę wychodzi 1300 z kawałkiem, a nowo przyjęci
    na nasz dział na to sam stanowisko dostali 13 i 14 zł bo nikt nie chciał
    przyjść za niższe wynagrodzenie. Ja nie miałem żadnej podwyżki od 4 lat i
    naprawdę pracuję uczciwie i naprawdę mnie wykorzystują więcej niż innych bo
    wiedzą, że ja wiem jak zrobić to i tamto, mam pewne doświadczenie i jest
    tak, że dwie osoby na dziesięć dostały jakiś czas temu dobre podwyżki tylko
    dlatego, że potrafiły "lizać" przełożonych i szefów i ich bajerować i na
    pozostałych donosić nawet zmyślone rzeczy. Rozmowy z szefem kończą się
    zawsze stwierdzeniem, że trzeba poczekać, na dziś nie ma możliwości, firma
    jest na minusie, pomyślimy za jakiś czas i tak od kilku łądnych lat.
    Taka jest rzeczywistość i takie czasy i człowiek jest bezsilny. Ciężko mi z
    tym czuje się dyskryminowany ale cóż na to poradzić ?
    Pozdrawiam wszystkich mało zarabiających i wyzyskiwanych ;)