  • Data: 2012-08-29 07:44:47
    Temat: Re: prawo pracy - jak to rozwiązać ...
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 22 Aug 2012 23:16:46 -0700 (PDT), c...@g...com napisał(a):

    > Witam
    >
    > Pracuję w pewnej firmie (państwowej) od 5 lat
    >
    > od samego początku miałem wynagrodzenie ok 50% niższe niż moi koledzy z pracy tj.
    oni ok >3000 na rękę a ja 1600

    w firmach prywatnych jest jezcze gorzej, bo osoby co robią to samo jeden ma
    2000 zł a drugi 5000 zł jest zakaz rozmawiania o zarobkach, jak ktoś ujawni
    ile zarabia i to wyjdzie, to wylatuje z roboty i jeden i drugi

    to samo ze stażem pracy, ktoś z 10-letnim stażem zarabia już 2300 zł a
    nowych przyjmują z pensją 2500 przykładowo.

    państwowe firmy chyba mają jakieś widełki, siatke płac i zdaje sie
    dotychczasowym powinni wyrównać do aktualnych widełek, ale rozumiem że
    zastanawiasz się nad dyskryminacją... trudno powiedzieć...

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/Piotrkow/