    From: "Icek" <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo pracy - cofnięcie urlopu
    Date: Mon, 6 Oct 2008 21:15:10 +0200

    > Moim zdaniem, to jest słuszna arrgumentacja i podejście.

    ale ktora argumentacja? Ta, ze jak szef obiecal urlop to trzeba prosic o
    podpisanie podania czy ta, ktora mowi, ze jak szef nie da urlopu to bierzesz
    zwolnienie lekarskie ?

    Szef mogl zapomniec (jak to bylo 2 m-ce temu to sie nie dziwie), mogl
    dogadac sie na inne 2 tygodnie. Zalatwianie tego typu kwestii w sposob
    pisemny jest w mojej ocenie rozsadne zwlaszcza, ze wisi wyjazd za 5kpln.
    Piszesz podanie i masz z glowy. Dales dupy nie masz na pismie Twoja strata.

    W niedogadaniu sie slownym nie zawsze trzeba upatrywac sie zlej woli.
    Czasami uplyw czasu wplywa na zacmienie umyslu choc wola jest dobra.

    Icek