  • Data: 2011-05-09 17:11:48
    Temat: Re: prawo pracy, brak umowy a PIT
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "s2p" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4dc81cea$0$2493$65785112@news.neostrada.pl...

    > Czy jesteś pewien że mój pracodawca dyma mnie w dupę?Podczas wielu rozmów
    > twierdził że mógł moją pracę biurową wykazać jako dzieło ponieważ wykazuje
    > dzieło w biurze na jego rzecz;]

    Wiesz, to Twoja dupa i Twoje w niej zakonczenia nerwow czuciowych :)
    - skad ja mam wiedziec. Mnei sie tylko tak wydaje.

    Wiesz - dzielo to jest dzielo. Powiedz, mu ze ok. Dasz mu okazje wykazanai
    ze to dzielo na sali sadowej.

    > Co do umowy, czy na tak długi czas, jak to wskazał poprzednik, mogła
    > zostać zawarta ustnie?Czy takie postępowanie jest zgodne z prawem?

    Umowa o dzielo moze byc zawarta ustnie, aczkowliek jakies papiery do tego
    powinny byc - w szczegolnosci rachunki (ktore teoretycznie Ty wystawiales i
    podpisywales) - bez tych rachunkow sobie by nie mogl Twojego wynagrodzenai
    wrzucac w koszty.

    > Od czego zależy że wygram? Co muszę wykazać? Jak wspomniałem wcześniej na
    > wielu dokumentach windnieje mój podpis. Większość korespondencji firmowej
    > jest podpisana moim imieniem i nazwiskiem.

    Ze musiales przychodzic do pracy codziennie na iles tam godzin itp.
    Raczej nie przejdzie, ze to bylo dzielo.

    Pozdrawiam
    SDD