  • Data: 2005-02-05 15:49:13
    Temat: Re: prawo meldunkowe
    Od: "angel_os" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sandra" <n...@n...e-wro.pl> napisał w wiadomości
    news:cu2fo2$2dh$1@helios.nd.e-wro.pl...

    > interesuje mnie ten dom , jaka jest jego sytuacja prawna , jak sie znalazl
    > tam brat z zona, czy brat zostal wydziedziczony, czy to
    > kwaterunkowe/spoldzielcze / wlasnosciowe mieszkanie czy dom odziedziczony
    > po rodzicach tak wiec nie bylabym pewna , ze tak sobie mozna kogos
    wyrzucic
    > na ulice

    Własność prywatna wyłącznie rodziców a brat mieszkał przy rodzicach
    (sprowadził sobie babę, z którą pracował), po drugim dziecku wziął ślub.
    Mieszka w tym domu żona brata + troje jej dorosłych, niepracujących i
    nieuczących się dzieci. Jedno z tych dzieci ma już własne dziecko z własnym
    wujkiem, którego to poszukuje sekcja kryminalną policji.
    Obecnie z rodziców została matka - też mieszka w tym domu (ojciec zmarł 3
    lata temu), brat umarł 7 miesięcy temu. Brat został pominięty w testamencie
    ojca. Sprawa o stw. nabycia spadku jest w sądzie blokowana od roku przez
    żonę brata i jej dzieci (chcą usunąć moją matkę z posesji i przejąć cały
    dom). Mnie nie wpuszczają na teren, chociaż aktualnie właścicielem jest
    matka.

    --
    Angela