    From: "Cray" <c...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo jazdy i odwolanie
    Date: Thu, 17 Apr 2003 22:38:19 +0200

    Użytkownik "RuDi" <r...@p...onet.pl> napisał:
    > Jednakze problem tkwi w tym, ze zalezy mi na szybkim zdaniu prawka
    No wiesz .... niestety w Polsce juz tak dziwnie jest ze wszystko trwa okolo
    10x dluzej niz powinno .... nic na to nie proadzisz ....

    >uruchomili monitoring egzaminow czyli wszystko jest
    Masz argument mocny .....

    To moze takie rozwiazanie:
    Napisz sobie zazalenie (w dwoch kopiach) - zazadaj w nim przeprowadzenia
    egzaminu (BEZ zadnego dodatkowego placenia ... przeciez juz zaplaciles),
    uzasadnij w nim dlaczego skladasz zazalenie (nieznany sposob zapalania
    silnika jesli to bylo Punto 2 (jak pislal Stranger) to tez to opisz ... ze
    jest tam nowy system, ze nie miales z nim wczesniej kontaktu itp .... napisz
    ze jest to rzecz malo znana .... moze pojdz do salonu Fiata i popros
    jakiegos sprzedawce zeby ci napisal na kartce ze wiekszosc kierowcow ma z
    tym problem i to podpisal (cos ala opinia bieglego) )

    Zanim jednak zlozysz to zazalenie idz do kierownika osrodka egzaminowania
    ... no i z nim pogadaj ... wytumacz mu ze to jest cos nie tak, przedstaw
    sprawe tak zeby kierowik zrozumial ze miales prawo nie wiedziec jak sie
    odpala ten samochod (jesli egzaminator nic nie mowil o tym ze w Punto 2 (o
    ile nim miales zdawac) jest taki dziwny trick), powiedz ze nie miales
    stycznosci z takim samochodem wczesniej, opowiedz mu o tym ze wiekszosc
    kierowcow ma za pierwszym razem problem w Punto2 (przedstaw opinie
    sprzedawcy z salonu), powiedz (o ile tak bylo) ze egzaminator mial w d*** to
    czy wiesz o tym ze w P2 zapala sie inaczej..... no i popros o przydzielenie
    nowego terminu na egzamin (bez zadnego nowego placenia) - zobaczysz co zrobi
    kierownik i jak bedzie argumentowal. Bedziesz mial juz jakas wieksza
    wiedze - a napewno zyskasz ja szybciej w bezposredniej rozmowie niz czekajac
    na "wyrok: :-)

    Jesli to nic nie pomoze .... musisz zlozyc zazalenie (jedna kopie skladasz
    osobiscie, a na drugiej prosisz o potwierdzenie przyjecia zazalenia - musza
    na nie odpowiedziec) I teraz wydaje mi sie zalezy od Ciebie co zrobisz ...
    jesli ci sie spieszy no to mozesz zaplacic .... i zdawac drugi egzamin ....
    wtedy zloz wniosek o zwrot kasy za 1 egzamin razem z zazaleniem ( nie wiem
    czy tak mozna - nie jestem prawnikiem). Jesli zaplacisz za drugi egzamin ...
    zdaj go i wtedy, ale tylko wtedy jak go zdasz, rozdmuchaj sprawe ....lokalna
    gazeta, straszenie sadem itp .... (oczywiscie o ile nie zostanie
    uwzgledniony twoj wniosek o zwrot kasy za 1 egz)

    W kazdym badz razie .... WALCZ nie odpuszczaj - egzaminator Cie moim zdaniem
    oszukal.

    No i informuj nas co i jak .... sam jestem Ciekaw.

    Pozdrowionka śle Cray
    c...@o...pl