  • Data: 2007-10-24 21:01:45
    Temat: Re: prawo do usunięcia podsłuchu
    Od: Atlantis <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    leon pisze:

    > hm... to pluskwy sa teraz podpisane?
    > odlaczasz zasilanie i zglaszasz popelnienie przestepstwa

    No właśnie - ale w pytaniu była możliwość głupiego kawału. Tak znajomego
    posłać do więzienia? ;P

    > jezli podsluchuje CBA to powinienes sie martwic o co innego np dobry
    > adwokat

    Nie ta osoba - w trzeciej! :P Ja problemów z CBA nie, gdybym nawet
    chciał, to i tak nie pełnię żadnej funkcji, która mogłaby się wiązać z
    korupcją. :)
    Pytanie było następujące: Ktoś znajduje u siebie w domu pluskwę, niszczy
    ją, a za jakiś czas i tak te służby coś na niego znajdują. Czy odpowie
    jeszcze za samowolne usunięcie podsłuchu?

    Może inaczej: czasem ogłaszają się specjaliści od wykrywania tego typu
    urządzeń, zakłócania ich pracy itp. Pracują chociażby dla dużych firm.
    Jeśli taki człowiek w ramach swej praktyki usunie pluskwę CBA, ABW,
    Policji (przecież chyba ich nie podpisują?) lub innej instytucji tego
    typu - może mu grozić odpowiedzialność karna?