  • Data: 2006-07-20 16:19:30
    Temat: Re: prawo: czytnik kodów kreskowych na sali sprzedaży
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mvoicem <m...@g...com> dosć niespodziewanie napisał(a):

    > No ale ma jeden, przy kasie.

    Nie wystarczy
    Z rozporządzenia, o którym była mowa:

    § 9. 1. Towary przeznaczone do sprzedaży detalicznej oznacza się, z
    zastrzeżeniem ust. 2, cenami w sposób bezpośredni na poszczególnych
    egzemplarzach lub na ich pojedynczych opakowaniach, metodą uniemożliwiającą
    łatwe usunięcie oznaczenia.

    2. Za równoznaczne ze spełnieniem wymogu oznaczenia ceną, w rozumieniu ust.
    1, uznaje się oznaczenie kodem kreskowym towaru oferowanego w miejscu
    sprzedaży detalicznej, dostosowanym do samoobsługi kupujących, przy łącznym
    spełnieniu następujących warunków:

    1) towary nieoznaczone ceną zostaną opatrzone wywieszkami, zawierającymi
    informacje, o których mowa w § 3 ust. 1 i 2, w tym także o cenach
    jednostkowych,

    2) liczba czytników umieszczonych przez przedsiębiorcę na sali sprzedaży
    zapewni kupującym niezwłoczne odczytanie cen poszczególnych towarów na
    podstawie kodu kreskowego, przy czym na każde rozpoczęte 400 metrów
    kwadratowych powierzchni sprzedażowej powinien przypadać co najmniej 1
    czytnik, *nie uwzględniając czytników zainstalowanych w kasach
    rejestrujących*,

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide