  • Data: 2009-12-20 21:49:37
    Temat: Re: prawo autorskie ,własność twórcy
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomościnews:hgm3p8$spt$1@news.dialog.net.pl...

> [...]
    > "poprawiłem",  gośćiu reklamował deobre zdjęcie - na miniaturce nie widać
    > braku ostrości ,nie w tym problem ale w tym ,że tak się zastanawiałem ,a jak
    > kupię obraz to co malarz też daje licencję na wykorzystanie obrazu, to jedno
    > a drugie facet nie opublikował umowy  tak abym mógł ją przeczytać przed
    > zakupem. A najbardziej mnie zastanawia jak to jest właśnie z licencją na
    > wykorzystanie takiego zdjęcia ,no weźmy taki przypadek kupi je moja
    > konkurencja i tym samym będzie reklamował swoją firmę która zajmuje się

    Kupujesz obraz czy kopie obrazu? Jesli porownujesz to kupujesz kopie.
    Jesli licencja nie byla dostepna przed zakupem to zdjecie skasuj i
    zazadaj zwrotu pieniedzy.

    Wezmy taki przypadek ze kupi je konkurencja. I ludzie beda mowic "ej
    patrzcie na X, sa tak zalosni ze musza uzywac tego samego zdjecia do
    Y".

    Taki urok zdjec bez wylacznosci.