    From: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo autorskie i wlasnosc intelektualna
    Date: Thu, 10 Jul 2003 14:29:58 +0200

    Użytkownik "dEXTER" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bejdpn$3i8$1@korweta.task.gda.pl...
    > Na prosbe mojego klienta nagralem plyte CD z tym co zdazylem
    > zrobic dla niego (jeszcze nie skonczylem wykonywac dla niego uslugi) do
    tej
    > pory.
    > On zas (klient) poprosil mnie o popisanie zrzeczenia sie tego co jest na
    > plycie jak i samej plyty.

    i co to było,
    "ja niżej podpisany zrzekam się praw do tego co na płycie"?
    to takiego świstka można użyć jako papieru toa....
    przede wszystkim musisz jasno wymienić do czego prawa
    autorskie materialne są przenoszone oraz zakres przenoszonych praw.

    > Po czym, zakonczyl ze mna wpolprace... niestety brak umowy z mojej strony
    ;(

    to idz i mu powiedz, że prosisz o zwrot materiałów, do których prawa
    posiadasz.
    jemu przekazałeś cd z 1 plikiem txt o zawartości "test".

    > Na plycie oprocz tego co zrobilem dogralem "niestety" logo i jakies tam
    inne
    > przygotowane przez mnie
    > materialy (potrzebne do wykonania tego projektu) w tym przypadku strony
    > internetowej.

    płyta oznaczona? podpisana przez Ciebie? w umowie istnieje zapis
    umożliwiający
    identyfikację przekazanej płyty cd?