  • Data: 2007-12-14 17:16:09
    Temat: Re: prawo autorskie - dowody na to, że jest się autorem
    Od: Paweł <p...@b...spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr [trzykoty] pisze:
    > Może przesyłać fragmenty kodu na jakiś niezależny serwer. Potem jakby co
    > będzie można sprawdzić kto i kiedy te fragmenty tam dosłał, jakby pracodawca
    > mówił, że nic z tym wspólnego nie miałeś.

    Kiedy wysłano to będzie można sprawdzić. Kto wysłał to już będzie
    ciężkie do dowiedzenia, a nawet jeśli się da, to po dwóch, trzech latach
    nie będzie możliwe sprawdzenie kto wysłał.

    Do dowiedzenie swojego autorstwa. Wystarczy móc wykazać, że pliki
    istniały w danym czasie?

    Wykazanie, że posiadałem te pliki w danym czasie będzie stanowiło
    mocniejszy dowód mojego autorstwa?

    Paweł