  • Data: 2005-06-21 22:37:14
    Temat: Re: prawo autorskie a wzory i definicje matematyczne
    Od: Marcin Tałajczyk <tulujczyk@ZAMIEN_ulu_NA_ala.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie no bez jaj, sam studiuje matemtakyke i nie wypbrazam sobie bys kazdy
    > wzor
    > "wymyslal" od nowa ... Ten co pisal te ustawe najwidocznej nie mial pojecia
    > o matematyce...
    niestety takie mamy prawo autorskie...
    > Ja bym proponowal bys napisal przy kazdym wzorze kto jest autorem.

    Oczywiście w źródłach podam z czego korzystałem, ale to nie rozwiązuje
    problemu bo
    a) autor wcale może nie wyrażać zgody na korzystanie ze wzorów (wiem, ze
    to sytuacja tylko teoretycza, ale możliwa)
    b) często tak naprawde nie wiadomo kto jest autorem, czy ten kto napisał
    książke, czy oryginalny twórca czy może ktoś inny. Poza tym wzory mają
    to do siebie że mogą występować w różnych postaciach (np. po jakichś
    przekształceniach)

    --
    Pozdrawiam.
    Marcin.