    From: "mic" <u...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo autorskie??
    Date: Fri, 13 May 2005 08:28:41 +0200

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...notrix.net> napisał w
    wiadomości news:aqm06d.bb3.ln@ziutka.router...

    > To nie jest z automatu. Praca musi spełniać kryterium utworu podane w
    > Prawie Autorskim. Wykonawca prostej i typowej ramy do obrazu nie jest
    > współautorem prezentacji pt. obraz.

    tak, to dla mnie oczywiste sprawy,

    j się jednak nie pytam o ocene czy jestem autorem czy też nie jestem autorem
    i znam różnicę między wykonaniem ramy a wykonaniem prezentacji
    multimedialnej

    standardowo - miałem na myśli praktykę w tego rodzaju branży a nie jakiś
    wymóg prawny

    chodziło mi tylo o to czy z prawnego punktu widzenia jeśli na prezentację
    składają się prawa autorskie 6 osób a na liście znajdują się osoby które
    wniosły jakiś swój wkład czasem minimalny, mam prawo domagać się
    umieszczenia mojego nazwiska

    i tyle

    dzieki za odpowiedzi
    i za akcję edukacyjną również dzięki