  • Data: 2009-08-13 10:16:41
    Temat: Re: prawo autorskie
    Od: "maximus" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rozumiem, że najłatwiej zapłacić.
    Problem w tym, że nie czuję się winny skoro ktoś sprzdaje ci towar wraz z
    prawami atorskimi do wykorzystywania w internecie oraz do modyfikacji a po
    jakimś czasie inna firma map1 twierdzi że fragment zakupionego przez nas
    dzieła narusza prawa autorskie.

    I bądź tu madry kto tak faktycznie jest autorem i kto tak faktycznie złamał
    prawo czy oboje ?
    Sprzedawca że podał się za autora dzieła a ja że zamieściłem utwór czy może
    tylko osoba która, sprzedała mi towar nie będący jego autorstwem ?