  • Data: 2004-12-01 17:19:03
    Temat: Re: prawo a sprawiedliwosc
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 1 Dec 2004 15:18:23 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    > napisa? w
    > wiadomo?ci news:opsibsimnbmg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    > Panie Von Falkenstein dlaczego tak b?dzie? Ja zamieni?em i nie wysz?a
    > definicja sprawiedliwo?ci. Wysz?a raczej definicja niesprawiedliwo?ci.

    Czyli jeżeli pan uważa wyrok za właściwy to jest sprawiedliwe a jezeli kto
    inny uważa wyrok za sprawiedliwy to to jest niesprawiedliwe. Jednym
    spłowem sprawiedliwość, jest wtedy, gdy wyroki są dla pana korzystne, mam
    rację?

    [ciach bzdury]

    Słyszeliśmy tę historię, i to nie tylko od pana, ale także od osób
    posługujących się pseudonimami "brat_brata" i "Desert Storm". nadal pan
    twierdzi, że nigdy nie zmieniał pseudonimu?

    --
    Falkenstein
    skazania.