  • Data: 2004-06-06 21:21:43
    Temat: Re: prawo UE ?
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name> szukaj wiadomości tego autora

    On 06/06/2004 22:12, Marcin Olender wrote :
    > Użytkownik "Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki"
    > ?

    > Zauważ, że nie jest to prawda.

    Hmm. Wspólnoty Europejskie w swoim poradniku uważają inaczej
    http://42.pl/url/5Fb
    Wystarczy wykazać się takimi pieniędzmi aby móc się utrzymać i mieć
    opłaconą składkę zdrowotną aby obligatoryjnie otrzymać zezwolenie na
    pobyt. Nie uważam tego za ograniczenie.

    > Ale co to ma do rzeczy?

    > A to?

    > No ale pytanie było jak to obywatelstwo uzyskać, czyż nie?

    Zgoda, ale link do właściwej strony już uzyskał. Wykład na temat jak
    można uzyskać pracę napisałem, gdyż uznałem, że chce się dowiedzieć jak
    uzyskać obywatelstwo Szwecji aby się tam przeprowadzić (inaczej, uznałem
    że interesuje go emigracja ekonomiczna, więc wyjaśniłem, że to tego nie
    potrzebne mu szwedzkie obywatelstwo).

    Nie bardzo widzę powód dla którego zbeształeś mnie jak jakiegoś małolata.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    Do not choose for your wife any woman you would not choose as your