    Subject: Re: prawda was wyzwoli od pracy
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5e7c8895$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e7ccce4$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e7cd2ff$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e7cd60c$0$17354$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e7cd9aa$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <1e3o0hue1hi45$.9ljqypq7nxld.dlg@40tude.net>
    <5e7dde6d$0$17359$65785112@news.neostrada.pl>
    <1jwvngny245g5.3zz56aerutpy$.dlg@40tude.net>
    <5e7dedd8$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <99zs1bbthmd9$.srg7amm81w7c$.dlg@40tude.net>
    <5e7e2274$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e805227$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e80862c$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Kviat
    Date: Sun, 29 Mar 2020 14:37:12 +0200

    > (...)
    >
    > Bo zawsze można ich mieć więcej, a jest okazja.

    Albo ktoś kto ma o tym pojęcie i wie, że w tym szpitalu brakuje
    respiratorów postanowił poprosić o pomoc.

    > Jesteś pewien, że nie poprosili.

    Nic takiego nie napisałem.

    Uważasz, że to jakiś idiota zamieścił ogłoszenie na stronie szpitala i
    zapomniał ze spisu potrzeb usunąć maseczki?

    > Kilka lat temu spotkałem sie z
    > sytuacją, że Fundacja zbierała pieniądze, bo nie było endoprotez dla
    > pacjentów. Potem pacjentom montowali endoprotezy przesłane przez NFZ,
    > ale pieniędzy pacjentom nie zwracali.

    Urzekła mnie ta historia.

    Ja np. spotkałem się z sytuacją, że politycy pis zarabiali na handlu
    ciuchami z PCK.
    Tylko jaki to ma związek?

    > Zauważ, że tam są dwa rachunki. Jeden, to jakiegoś stowarzyszenia.

    Nie jakiegoś. To po pierwsze. Po drugie, jest na oficjalnej stronie
    szpitala.
    A po trzecie jest tam też rachunek szpitala. Przez przypadek to
    pominąłeś, czy tak zwyczajnie ci umknęło?

    > Sądzisz, ze powołali to Stowarzyszenie w związku z COVID-19?

    Nie. Nie sądzę. W przeciwieństwie do ciebie, zamiast rzucać głupimi
    spekulacjami chciało mi się przeznaczyć 3 sekundy na sprawdzenie:
    http://www.krs-online.com.pl/stowarzyszenie-serce-za
    -usmiech-przy-krs-48083.html

    Sądzisz, że powołali stowarzyszenie w 2001 roku ze względu na COVID-19?

    > Wpisz sobie
    > w Google "Prośba o wsparcie w walce z koronawirusem COVID-19" Wyskakuje
    > kilka stron zawsze zbierających środki, oraz kilka szpitali. W tych
    > akurat brakuje?

    I te kilka stron nie dało ci domyślenia, że może agencja rezerw
    miałowych jaje dupy i stąd tyle próśb o pomoc?
    Pewnie wszycy to oszuści i naciągacze, a administratorzy szpitalnych
    witryn internetowych to debile i na swoich stronach zamieszczają numery
    kont oszustów i naciągaczy. Zapewne bez wiedzy dyrekcji szpitali.

    > Nie twierdzę, że w tym wypadku jest to jakieś oszustwo,

    To po co ta dyskusja i głupie sugestie?

    > ale w każdym
    > razie taki apel nie jest dowodem czegokolwiek.

    No pewnie. Dla jaj sobie zamieścili.

    > To nie mój pomysł. Sam napisz.

    Tak, to jest twój pomysł.
    "Brak respiratorów w Polsce, to na szczęście chwilowo mit"

    > Jeszcze lepsze światło dałoby napisanie
    > do kilku innych szpitali, co to nie zbierają akurat z zapytaniem
    > "czemu?". Mają nadmiar? Nie potrzebują? Może mają mniej kreatywne władze.

    Może.
    Widzę, że masz wiele dobrych pomysłów.
    Zawsze możesz zapytać i napisać co ci odpowiedzieli.

    Pozdrawiam
    Piotr