    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawa swiadka
    Date: Mon, 26 Aug 2024 22:08:10 +0200
    <va58ka$cv5$1@news.chmurka.net> <va5lq8$u32$16@news.chmurka.net>
    <1kwq3xqai7tni$.1ozno3v366p6j$.dlg@40tude.net>
    <va7knu$hr0$1@news.chmurka.net>
    <11cyo1hqgf593$.12uhpo6q5jf02.dlg@40tude.net>
    <vacnee$1depk$1@dont-email.me> <vacvlt$b5f$9@news.chmurka.net>
    <vadjpe$1hsk9$1@dont-email.me> <vadurl$hhi$2@news.chmurka.net>
    <vae26l$1jt6g$1@dont-email.me> <vaev4m$hhj$1@news.chmurka.net>
    <9awifrxr5ipr$.lg81p6obuyj5$.dlg@40tude.net>
    <vaif72$9o2$5@news.chmurka.net> <vaikuk$gha$3@news.chmurka.net>

    > Kviat protestował przeciwko pokrywaniu kosztów przeszukania poboczy
    > autostrady,

    Bredzisz. Jak zwykle.

    "bo na razie jest tak, ze policja pewne koszty na poszukiwania poniosła,
    i czy ktoś nie powinien za to zapłacic..."

    Gdzie tu widzisz coś o przeszukiwaniu poboczy autostrady?

    > to mu zwróciłem uwagę, ze jeśli już, to nie Policja.

    Masz jakąś gonitwę myśli, bez związku zaczynasz bredzić o jakichś
    szkoleniach psów policyjnych, choć nikt nie pytał. Aż dziwne, że nie
    wspomniałeś, że policja musi szkolić rekrutów.
    Nie rozumiesz tego co czytasz, dopowiadasz sobie co chcesz, wylewasz
    jakiś swój strumień świadomości, a potem narzekasz, że nikt cię nie
    rozumie. Albo piszesz jakieś bzdury, a potem płaczesz, że nie napisałeś
    tego, co napisałeś.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr