  • Data: 2003-03-19 07:27:32
    Temat: Re: prawa i obowiazki rodzicielskie
    Od: "Sandra" <J...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik misia <w...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b593vj$ot3$...@a...news.tpi.pl...
    > Czy sad moze, na wniosek matki, zobowiazac ojca na rozprawie sadowej do
    > kontaktow z dzieckiem np co drugi tydzien,

    nie ...żadna siła go do tego nie zmusi ...ma prawo do swojego zycia a nawet
    zrezygnowania z kontaktów...

    naprawde porzadnym
    > czlowiekiem i tylko ostatnio mu odtegowalo (tzw drugi okres dojrzewania:),
    > albo meska menopauza) i przypomnienie mu, ze ojcostwo to nie tylko prawa,
    > ale i obowiazki.

    nie ma takiej możliwości jak wyżej ma prawo sobie ułożyć życie i może tym
    samym nie chce ranić swojej nowej wybranki ...wiem ,że to przykre ale ludzie
    sie zakochują na nowo , zauraczają się i niekiedy ograniczają się tylko do
    zobowiazania alimentacyjnego ...polskie prawo nie przewiduje przymusu w
    kontaktach z dzieckiem ...

    Sandra