  • Data: 2008-03-06 20:54:51
    Temat: Re: prawa autorskie....
    Od: "J.S" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KsZZysiek" <kszysiek@____tlen.pl> napisał w wiadomości
    news:MPG.223a74f7664765b59898be@news.task.gda.pl...

    > No to masz pierwszy objaw tego jak moze to wyglądac z drugiej strony :)
    >
    > --
    > Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

    No nie jestem przekonany że brak umowy cokolwiek tu zmienia bo jeśli bym
    takową stworzył to zawierałaby informacje typu: format, rodzaj papieru,
    nakład, cenę, termin wykonania i sposób zapłaty..... od kilkunastu lat robie
    projekty /głównie do prasy/ ale i inne i z taką sytuacją się nie spotkałem.

    Przecież brak umowy nie oznacza przyzwolenia na wszystko!