    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: praktyki kanarów. Jak to jest wg prawa?
    Date: Thu, 2 Aug 2007 08:05:40 +0200

    On Thu, 2 Aug 2007, Robert Tomasik wrote:

    > Zdecydowanie się z Tobą nie zgodzę. Nie ma żadnego związku
    > przyczynowo-skutkowego pomiędzy nieposiadaniem biletu przez pasażera, a
    > koniecznością zmiany trasy przejazdu autobusu. Kontroler wysiada z pasażerem
    > i sobie wykonuje na przystanku swoje czynności.

    ...a domniemany pasażer na to "przejazd? jaki przejazd? na przystanku
    sobie stoję, czego Pan chce? A może nawet jechałem ale bilet wyrzuciłem
    przy wysiadaniu, żaden przepis nie nakazuje trzymać biletów po
    zakończeniu jazdy!"
    Zauważ że to nie pierwsza dyskusja na grupie *oraz* z jakiegoś powodu
    przedsiębiorstwa komunikacyjne takie zapisy w umowach i regulaminach
    mają, i co śmieszniejsze - nikt (AFAIR) nie podważył ich skutecznie
    drogą prawną.
    Bo chyba nie sugerujesz, że opłata 200 zł dotyczy porwania autobusu.

    pzdr, Gotfryd