    From: Herald <h...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pracownik programista - zabezpieczenie kodów
    Date: Thu, 11 Dec 2008 12:39:30 +0100

    Dnia Thu, 11 Dec 2008 12:29:58 +0100, Patryk Włos napisał(a):

    > To zadne rozwiazanie.

    Wiem. Apetyt rośnie w miarę jedzenia ;)

    > Jesli np. korzysci wynikajace z przerobki kodu siegaja 2500 PLN, to nie
    > ma sensu placic wiecej programiscie za ich wykonanie.

    Ja podkreśliłem wyrażenia które naprowadziły mnie na "trop" iż pytający
    chce zatrudnić tego programistę do pracy .. hmm ... jakby stałej.
    Bo program do wspomagania "pracy firm" wymaga wprowadzania zmian, poprawek,
    hot-fixów, patchy, upgradów itp itd.
    Pomijam na razie stałe, wskaźniki - bo te mogą być w pliku konfiguracyjnym
    zamieszczone (np. otwartym, prostym tekstem)